woensdag 4 april 2012

Populairste Woonmerken


 Hoi lieve allemaal,

Afgelopen maand hebben we jullie gevraagd of je ons wilt vertellen wat je favoriete woonmerken zijn.
We hebben 104 stemmen binnen gekregen, bedankt!
Dit is jullie top 3

Op nummer 1, met 64 stemmen:
Riviera Maison!!!



Op nummer 2, met 53 stemmen:
 Riverdale!!


Op nummer 3, met 40 stemmen:
 24Homes!!!!!!
we voelen ons gevleid en krijgen een kleur, hihi
Bedankt voor je stem, lieve schatten.


Later bedachten we dat we een heeeel belangrijk merk vergeten zijn:
Jeanne d'arc living! oeps...
Op welke plaats zou die komen te staan denk je?

Nu is de vraag:
Krijgt een bepaald merk een hoog aantal stemmen omdat het zo bekend is...? Wat denk jij?
Wij denken van wel en daarom willen we je graag in enkele komende posts eens kennis laten maken met merken die juist weinig stemmen hebben gekregen. 

Is er misschien nog een merk waar jij van zegt: die MOET je gezien hebben. Laat het dan even weten.

lieve groetjes,
C&KJ

Resultaat enquete:
Vertel ons je favoriete woonmerk:
Aantal stemmen tot nu toe: 104
Enquête gesloten

bloomingville
  17 (16%)
Braxton
  29 (27%)
Chic Antique
  11 (10%)
clayre and eef
  26 (25%)
comptoire de famille
  4 (3%)
country field
  17 (16%)
Greengate
  17 (16%)
Cath Kidston
  11 (10%)
HK Living
  13 (12%)
Ib Laursen
  5 (4%)
Krasilnikoff
  6 (5%)
laura ashley
  23 (22%)
Peacock
  0 (0%)
PTMD
  27 (25%)
Riverdale
  53 (50%)
riviera maison
  64 (61%)
Sass & Belle
  3 (2%)
24Homes ;-)
  40 (38%)
andere/other
  10 (9%)

5 opmerkingen:

Grietje zei

Jullie in ieder geval gefeliciteerd met jullie mooie derde plaats!!!

Groetjes Grietje

A fresh start of me zei

Riverdale is abslouut mijn merk (en die van 24 homes hahaha) maar ik heb niet zo zeer gekozen vanwege bekendheid van namen maar ik heb gestemd om wat ik het mooiste vondt..
De dingen/style waar ik van houd..
Ben heel benieuwd naar jullie volgende blogs..
Liefs Chris

Mirjam zei

Ik denk het ook hoor, hoe bekender hoe meer stemmen. Leuk om dan ook eens een kijkje te kunnen nemen bij de minder bekenden...
Ik wens jullie alvast een heel fijn paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

All Seasons zei

Wat een leuk idee deze etiquette, dit is even langs mij heen gegaan.
Ik had gekozen voor Jeanne d'Arc Living. Dus die zet nog maar even heel voorzichtig onderaan de lijst...

Ik wil jullie graag hele mooie Paasdagen wensen. Geniet er samen van met de mensen die je lief zijn..

Lieve groet,
Patricia

Old Red Barn zei

Appletree, HK Living, ...?
Ook Mathilde M en het Belgische Marie Papote zijn mooi. Het zijn geen echte 'woon'merken, maar toch heel decoratief.

Goedele

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...