vrijdag 30 september 2011

Sweet hydrangea / Lieve hortensia


































KJ gave me a beautiful gift: a light pink hydrangea. One of the most beautiful flowers and also very strong. The colors are soft and so is the texture of this flower. They last longer than roses, and they are also much bigger. I placed this beauty next to my vintage bird cage and a lamp on my soft pink sidetable. Enjoy these photos of KJ's sweet present, isn't that a wonderful way to celebrate friendship?
With love, C

































KJ gaf me een prachtig cadeau: een lichtroze hortensia. Een van de mooiste bloemen en ook nog eens erg sterk. De kleuren zijn zacht en dat geldt ook voor de textuur van deze bloem. Ze staan langer dan rozen en ze zijn ook nog eens veel groter. Ik plaatste deze schoonheid naast mijn vintage vogelkooitje en een lampje op mijn lichtroze haltafeltje. Geniet van deze foto's van KJ's lief cadeautje, is dat geen gewelde manier om vriendschap te vieren?
Liefs, C


5 opmerkingen:

Pink Princess zei

Hee hoi, Wat een lief cadeautje, altijd leuk om zoiets te krijgen. IK heb mezelf vandaag een roze hortensia gegeven, ZO mooi en mijn favoriete plant ♥ Schitterende kleur :)

Groetjes...

What's in a day zei

Zo mooi de hortensia hij staat idd erg lang, de kleuren zijn zo zacht en al die bloemblaadjes bij elkaar is net een boeket.
Prachtige foto's.

Lieve groet,
Eefie

Het Liefste Thuis zei

Wat een lief kado, om lang van te genieten. Ik heb in de badkamer nog een kan staan met gedroogde hortensia's van vorig jaar en die zijn zelfs nu nog prachtig! En wat een schitterend kooitje is dat! Fijn dat je ons weer even mee laat genieten :-) Een fijn weekend! Lieve groet, Hanneke

Kom Achterom zei

ooh wat een schoonheid zeg!!
Prachtige zachte kleur heeft deze hortensia en de foto is een plaatje
fijn weekend
Yolanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig die mooie rose kleur van de hortensia met jou dingentjes maak je er weer een heerlijk sfeertje van ....fijn weekend lieve groet rosita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...