zaterdag 6 augustus 2011

Glass Bell Birds / Stolp vogeltjes



Just a quick idea for you to decorate a glass bell. Ofcourse there are many ideas, but I love birds. You find birds everywhere in our home  and garden. Real ones and also a lot of figurines. These two birds fit perfectly under this glass bell. Because I found it too empty I placed a vintage lace doily under it in a powdery color. It creates a shabby chic feel. I find it to be charming and feminine.
Love, C



Even een snel idee voor jou om een stolp te decoreren. Natuurlijk zijn er veel ideeën, maar ik houd van vogels. Je vind bij ons overal vogels in huis en tuin. Echte vogels en ook een hoop beeldjes. Deze twee vogeltjes passen perfect onder deze stolp. Omdat ik het geheel nog iets te leeg vond, plaatste ik een vintage kanten kleedje eronder in een poederroze kleur. Het creëert een shabby chic stijl. Ik vind het charmant en vrouwelijk. 
Liefs, C



1 opmerking:

Unknown zei

Oh, wat zijn jullie schatten om even een oproepje te doen voor mijn nieuwe blog!
Ik zag het vanmorgen pas, had gisteren nog visite maar vind dit geweldig van jullie!!!
Dankjewel hiervoor xxx Het heeft ook al geholpen, 21 blogsters hebben de weg al terug gevonden :)
Het geeft me moed om er mee verder te gaan,^
dikke knuffel van Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...