vrijdag 6 mei 2011

Rachel Ashwell Store LA / Rachel Ashwell winkel LA


I was on a holiday with my husband in LA and ofcourse I wanted to visit the Rachel Ashwell Store in Santa Monica, LA. Earlier, I visited her store in London, but this store is much bigger and gave me more inspiration that I want to share with you. My favorites: the lamp shades, the fabrics and the nonchalant use of these!
Enjoy the photos! Love, C



Ik was op vakantie met m'n man in LA en natuurlijk wilde ik de Rachel Ashwells winkel bezoeken in Santa Monica, LA. Hiervoor heb ik haar winkel in Londen bezocht, maar deze winkel is veel groter en gaf me meer inspiratie die ik graag met je wil delen. Mijn favorieten: de lampenkappen, de stoffen en het nonchalante gebruik van deze!
Geniet van de foto's! Liefs, C

7 opmerkingen:

toves sammensurium zei

OMG ...you actually went to heaven!!!!!!!!!!!!!!*lol*
And sure did take some great photos of it too,good girl for now I am sitting all the way from you in Norway wnjoying and studying your pictures!!!!!!!!What a shop,I´d go crazy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tove:)))

Unknown zei

O wat mooi, tjonge inspiratie genoeg...dankje voor het delen, fijn weekend, Nicole

Wonen in wit zei

oh wauw was ie maar in nederlaand, dit is echt 1 van mijn favorieten

ik word helemaal blij van je foto's wat een boffert ben jij!!

Groetjes,
Tamar

It's me zei

Wat een geweldige winkel........als een droom.....fijn weekend...liefs Ria.....xxx...

Miss Gracie's House zei

How inspiring that must have been to visit...THANKS for stopping by and the sweet words!
Happy Mother's Day to you both!
Rene

Claudia Leertouwer zei

Shopping in Paradise...

Sjoukje zei

Heerlijk wat een prachtige foto's, dit is echt genieten~! Daar kun je je wel een hele dag vermaken, ik denk eerlijk gezegd wel een week.....
Dank je wel voor het delen van die mooie plaatjes.
Fijn dag, groetjes Sjoukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...