maandag 22 november 2010

Sometimes it begins with a plan/ Soms begint het met een plan
















This year Claire wanted to make over her garden. And it began with a plan. "I'm not always starting with a plan, but this project had so many details that I wanted to make sure we didn't miss out anything in the end. So I read many, many magazines about gardens. In spite my garden is not big, there still was enough on my wishlist...
A porch with pastel green walls and whites, old elements and elegant fences.
Grass, a lot of grass to lay down on it.
A bird bath 'cause I really am a bird lover.
A new henhouse, because the porch would come on their old henhouse.
A lot of plants and flowers, especially roses, hydrangas, wistaria, eucalyptus and more...
And a shabby chic feel in the end!
The coming posts I will show you each detail that I've changed to give you a good idea of the changes in my garden. (click here to see the other posts) These photos are of the previous garden."



Dit jaar wilde Claire een make over voor haar tuin. En het begon met een plan. "Ik begin niet altijd met een plan, maar dit project had zoveel details zodat ik zeker wilde weten dat ik niets zou vergeten als het project klaar zou zijn. Dus ik las heel veel magazines over tuinen. Ondanks dat mijn tuin niet groot is, had ik genoeg op mijn wensenlijstje...
Een veranda met pastelgroene muren en veel wit, oude elementen en elegante hekjes.
Gras, heel veel gras om op te kunnen liggen.
Een vogelbad omdat ik een echte vogelliefhebster ben.
Een nieuw kippenhok, omdat de veranda op de plek van het oude kippenhok zou komen te staan.
Veel planten en bloemen, in ieder geval rozen, hortensia's, blauwe regen, eucalyptus en meer.
En als laatste een shabby chic gevoel!
De komende berichten zal ik ieder detail laten zien dat ik heb veranderd om je een duidelijk idee te geven over de veranderingen in mijn tuin. (klik hier om de andere berichten te zien) Deze foto's zijn nog van de oude tuin."

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...