vrijdag 19 november 2010

My creative room prt 1 / Mijn creatieve kamer dl 1


Creativity needs room! And that's what Karin did, she made room for her creative expressions.
before
before
"I love my home, but most of all I love my creative room. Don't mind spending a lot of time there! We bought this home just over a year ago and one of the best things about it, is to be able to have my own room for doing all that I am doing. 

Now to store all my stuff, I needed a lot of cabinetspace. And as I couldn't find one that was affordable, suitable and pretty enough, I made it myself! That is... my husband did ;-) 

For the classic cabinet, I found an old secondhand chest that we build upon and painted white all over. (It still needs a frame on the top to finish and make it perfect!). >>click here to read part 2

Creativiteit heeft ruimte nodig! En dat is wat Karin deed, zij maakte ruimte voor haar creatieve uitingen. 

"Ik ben dol op mijn huis, maar het meest hou ik van mijn creatieve kamer. Ik vind het niet erg om daar heel veel tijd door te brengen! We kochten dit huis iets meer dan een jaar terug en een van de beste dingen ervan is de mogelijkheid mijn eigen kamer te hebben voor alles wat ik doe. 

Om al mijn spullen te kunnen bergen, had ik veel kastruimte nodig. En omdat ik geen kast kon vinden die betaalbaar, geschikt en mooi genoeg was, maakte ik het zelf! Althans… mijn man maakte het ;-)

Voor de klassieke kast, vond ik een oud tweedehands dressoir waar we bovenop bouwden en wit schilderden. (Het heeft nog een kooflijst nodig om het af en perfect te maken!). 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...